کنسول پلی استیشن 5 رسما رونمایی شد

به گزارش بلاگ پو، دقایقی پیش، در برنامه پلی استیشن 5: آینده صنعت بازی شاهد معرفی بازی های نسل بعد این کنسول بودیم. سونی هم چنین از ظاهر نهایی کنسول رونمایی کرد.

کنسول پلی استیشن 5 رسما رونمایی شد

کنسول پلی استیشن 5 در دو مدل معمولی و مدل تمام دیجیتال عرضه می گردد. از نظر سخت افزاری هر دو کنسول یکسان هستند، ولی مدل تمام دیجیتال فقط نسخه دیجیتال بازی ها را اجرا می نماید و دیسک درایو ندارد. دیسک داریو کنسول معمولی، توانایی خواندن دیسک های Blu-Ray Ultra HD را دارد؛ یعنی دیسک هایی که می توانند تا صد گیگابایت داده را در خود جای دهند.

اطلاعات بیشتری از خود کنسول در مراسم نمایش بازی های پلی استیشن 5 در اختیار بیننده ها قرار داده نشد. قیمت نهایی کنسول هنوز رسما اعلام و احتمالا حتی معین هم نشده است. البته که در ابتدای برنامه، جیم رایان، مدیر پلی استیشن، اضافه نمود که برنامه های متعدد دیگری هم برای پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است و در آینده نزدیک بیشتر درباره کنسول خواهیم شنید.

تعدادی از لوازم جانبی این کنسول، مثل هدست، دوربین یا استند شارژ دسته ها هم در ویدیوی معرفی خود کنسول نمایش داده شدند. همانطور که می بینید، ظاهر خود کنسول همان زبان طراحی دسته که پیش از این دیده بودیم را دنبال می نماید.

می توانید در ادامه ویدیوی معرفی پلی استیشن 5 و ویدیوی دیگری برای نمایش دسته و قابلیت های آن را ببینید. پلی استیشن 5 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27875

به "کنسول پلی استیشن 5 رسما رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسول پلی استیشن 5 رسما رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید